VI ER UDDANNEDE LÆRERE

med fagfaglig stolthed

"Vi brænder for at løfte det faglige og æstetiske niveau i skolers og institutioners fysiske læringsmiljøer."

"Vi vil hjælpe lærere og pædagoger med at skabe unikke undervisningsmiljøer, som de tager ejerskab over og dermed bruger aktivt i deres daglige praksis."

- Simon Mårup Jensen

11 års undervisningserfaring i dansk, engelsk, idræt, billedkunst, svømning og H&D.

- Stina Visbech Misser

15 års undervisningserfaring i matematik, biologi, musik, H&D og FabLab/Makerspace.

DET VI GØR

MuteDesign er en skole-grafisk virksomhed, der forener læring og æstetik i holdbare løsninger til visuelle læringsmiljøer.

 

Vi udfordrer normen og gør op med standardløsninger, og i samarbejde med vores kunder skaber vi individuelle, funktionelle og dekorative grafiske løsninger, som passer ind i jeres rammer og understøtter den daglige praksis. Løsninger, som I kan være stolte af at vise frem.

 

Vi forstår vigtigheden af inspirerende og funktionelle læringsmiljøer, der kan understøtte det pædagogiske personales arbejde med børns læring og den pædagogiske praksis.

Faglige motiver, fagkodning, visualisering af værdigrundlag, way-finding og akustikregulering er blot nogle af de opgaver vi hjælper med. 

TEAMET

Stina Misser

Indehaver og projektleder

Simon Mårup Jensen

Indehaver

Karina Elsig

Grafisk Designer - freelance

Charlotte Elisabeth Jensen

Marketing

ADVISORY BOARD

Laura Møller

Martin Hundrup

Laura Sundtoft

Martin Bernhard

Dennis Laustsen

NYHEDSBREV 
 Få inspiration til læring og læringsmiljøer
 
Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, accepterer du samtidig vores betingelser for behandling af dine personoplysninger
arrow&v
  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle

Tlf. 61 71 45 79

MuteDesign I/S, Stationsvangen 5, 8541 Skødstrup

cvr. 38437607

All images are copyrighted                    Alt design og billedmateriale på  www.mutedesign.dk ejes af MuteDesign I/S                    Alle priser på denne side er eksklusiv moms.